anoniem Geplaatst: 26 november 2008 Delen Geplaatst: 26 november 2008 ik heb een videorecorder met een scart aansluiten er zit geen s-video op oom hem aan me pc te koppelen heb ik een scart-svideo kabel gekocht en hem aan me pinnacle pctv pro gedaan via de s video en de audio als ik dan pctv opstart om beelde te bekijken en de instellingen op s video zet krijg ik alleen blauw beel ik zie dus helemaal niks wat moet ik doen om beeld te krijgen ook via windows movie maker heb ik geen beeld alleen alles blauw Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2008 ik heb dat jaren geleden ook eens aan de hand gehad met twee verschillende tv kaarten. Ik heb toen de kaart gewoon zenders laten zoeken terwijl de videorecorder met de antennedraad(coax) met de tv was verbonden, ik meen dat toen kanaal (ergens in de buurt van)39 werd gevonden. daarop zond de video feitelijk dus uit. Probeer dan ook niet alleen de cable afstemmogelijkheid, maar ook de äntenne"mogelijkheid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 november 2008 Je kunt van de meeste videorecorders géén s-video signaal krijgen: dat signaal komt enkel voor bij s-vhs, Hi-8 en enkele professionele vhs recorders. Een composiet/samengesteld video signaal is wel immer aanwezig op een scart aansluiting die een uitgaand signaal biedt; gebruik dat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen