Ga naar inhoud

Seizoen 2 van rome op dvd branden... Hoe doe ik dat?

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb seizoen 2 van de serie Rome gedownload en heb daarbij de bijbehorende .srt bestanden gedownload en allemaal dezelfde naam gegeven als het . avi bestand zelf (dus voorbeeld_rome1.avi, en voorbeeld_rome1.srt) nu heb ik dit voor elke aflevering gedaan en wil ik het graag met ondertiteling op dvd branden.. hoe doe ik dit? alvast bedankt
Link naar reactie
Eén van de meest uitgebreide programma's om een DVD-video samen te stellen is: 'DVD-lab Pro'. In de volgende handleiding wordt een aantal stappen doorlopen van basis bewerkingen met dit programma, waaronder het toevoegen van ondertiteling aan je project. Misschien de moeite waard om eens door te lezen. http://www.digital-digest.com/articles/DVD-lab_Pro_Basic_DVD_Authoring_Guide_page1.html Er zijn (veel) meer programma's die 'DVD-video authoring' mogelijk maken, als je met deze term zoekt met Google dan vind je mogelijk ook eenvoudiger programma's die ook ondertiteling toevoegen ondersteunen.
Link naar reactie
[quote:266b765f06="Jaap H"]Eén van de meest uitgebreide programma's om een DVD-video samen te stellen is: 'DVD-lab Pro'. In de volgende handleiding wordt een aantal stappen doorlopen van basis bewerkingen met dit programma, waaronder het toevoegen van ondertiteling aan je project. Misschien de moeite waard om eens door te lezen. http://www.digital-digest.com/articles/DVD-lab_Pro_Basic_DVD_Authoring_Guide_page1.html Er zijn (veel) meer programma's die 'DVD-video authoring' mogelijk maken, als je met deze term zoekt met Google dan vind je mogelijk ook eenvoudiger programma's die ook ondertiteling toevoegen ondersteunen.[/quote:266b765f06] okej bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...