anoniem Geplaatst: 30 augustus 2008 Delen Geplaatst: 30 augustus 2008 Hallo beste mensen ik heb een vraagje/probleempje. Ik heb van de week mijn bruiloft feest die was opgenomen op VHS tape overgenomen via mijn Sony harddisck recorder naar dvd schijf. Men krijgt dan een video _rm en een video ts map op de schijf te zien. De video ts map heb ik met het progamma [b:14cd81de9d]ImTOO DVD Ripper Ultimate 5[/b:14cd81de9d] omgezet naar een AVI bestand zodat ik het kan bewerken met het progamma Pinnacle. Nadat ik het AVI bestand heb geopend in Pinnacle en het in een aantal scenes heb laten verdelen (makkelijker bij het monteren) wilde ik het gaan bewerken zoals ik al eerder vermeldde. Als ik de eerste scene ga afspelen dan hoor ik gewoon het geluid meelopen,geen probleem maar als ik bijvoorbeeld een aantal scenes oversla om verderop in de film iets te gaan bewerken dan werkt het geluid niet meer en dat is knap lastig om verschillende scenes aan elkaar te plakken zonder het geluid te horen. Weet iemand hoe dit kan waarom ik het geluid niet meer hoor als ik bijvoorbeeld een aantal scenes oversla om die te bewerken? In afwachting op jullie antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2008 het kan veel makkelijker open studio, gewoon de dvd erin, bij bestand imorteren dvd kiezen en het pad waar je hem op wilt slaan. Duurt wel even maar het scheelt je een conversie slag en her geluid doet het gewoon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2008 Daar heb je helemaal gelijk in [b:6db6e78869]jgbteg[/b:6db6e78869] maarrrrrr....dan vraagt Pinnacle om een activeringssleutel en die moet ik dan kopen en aangezien dit niet vaak of helemaal niet voorkomt (dvd naar avi omzetten) heb ik het op deze manier gedaan,vandaar... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2008 Kost 5 euro, of ff goed zoeken op het internet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen