Ga naar inhoud

Geluids probleem met Pinnacle studio 11

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen ik heb een vraagje/probleempje. Ik heb van de week mijn bruiloft feest die was opgenomen op VHS tape overgenomen via mijn Sony harddisck recorder naar dvd schijf. Men krijgt dan een video _rm en een video ts map op de schijf te zien. De video ts map heb ik met het progamma [b:14cd81de9d]ImTOO DVD Ripper Ultimate 5[/b:14cd81de9d] omgezet naar een AVI bestand zodat ik het kan bewerken met het progamma Pinnacle. Nadat ik het AVI bestand heb geopend in Pinnacle en het in een aantal scenes heb laten verdelen (makkelijker bij het monteren) wilde ik het gaan bewerken zoals ik al eerder vermeldde. Als ik de eerste scene ga afspelen dan hoor ik gewoon het geluid meelopen,geen probleem maar als ik bijvoorbeeld een aantal scenes oversla om verderop in de film iets te gaan bewerken dan werkt het geluid niet meer en dat is knap lastig om verschillende scenes aan elkaar te plakken zonder het geluid te horen. Weet iemand hoe dit kan waarom ik het geluid niet meer hoor als ik bijvoorbeeld een aantal scenes oversla om die te bewerken? In afwachting op jullie antwoord.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...