Ga naar inhoud

Avi bestanden omzetten voor DVD speler

anoniem

Aanbevolen berichten

Het lukt mij maar niet om AVI bestanden om te zetten naar een leesbare DVD om deze op een aparte DVD af te spelen. Deze vraag zal wel eerder gesteld zijn, maar kan de oplossing niet vinden. Werkwijze: FLV You Tube bestanden zet ik om naar AVI bestanden. Met Unlead burn brand ik deze AVI bestanden via menu [b:839a32b8f3]Music DVD video[/b:839a32b8f3] op een DVR +R schijf. Als resultaat krijg ik alleen een filenaam te zien met de daarbijbehorende muziek ipv van de video beelden met muziek. Wie kan mij hierbij helpen?
Link naar reactie
[quote="BIBI123"][quote:a2209ddd56="Salseros"] Bedoel je met DVD author tot DVD beklinken, het branden naar dvd? :D :lol:[/quote:a2209ddd56] Yep, mpeg bestanden zijn nog niet dvd formaat, daarvoor moeten ze nog eerst naar vob,bub en ifo formaat worden omgezet en dat heet idd authoren en doe je idd bv met dvd-author. Deze conversie is ,in principe,zonder verlies, alleen erg domme author programma's gaan de mpeg's nog een keer converteren van mpeg2 naar mpeg2 maar dat is niet nodig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...