Ga naar inhoud

Pinnacle gecrasht!!! Filmbestand wordt leeg geopend!?

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb supersnel advies nodig wat te doen bij ons probleem. Ik heb het hele weekend samen met mijn vrienden ons filmbestand van bijna 2 uur gemonteerd met Pinnacle 10.8 op Windows Vista op een nieuwe computer met geen andere software erop. Vandaag doen we het open om 1 effectje toe te voegen, een fade effect. Het programma crasht!! PC wordt automatisch opnieuw gereboot. Daarna willen we het filmbestand openen, maar wordt vervolgens LEEG geopend door Pinnacle. Al onze moeite voor niks?? Hoe krijgen we ons bestand terug??? Systeemherstel? De/her-installeren? Help! Kan iemand mij helpen met een serieus antwoord, alsjeblieft??! (helpdesk van Pinnacle al contact mee gehad, maar dat was waardeloos)
Link naar reactie
Niet echt een snelle reactie volgens mij, Maar hier is gewoon het bestand gecrasht. Als je iets schrijft, en je maakt het niet af (dus niet afsluiten) wordt het onleesbaar. Ik zou doorgaan met systeemherstel, Want systeemherstel zou een optie moeten kunnen zijn, dus dat kan je proberen. Gewoon teruggaan naar de dag voor de crash. (! Wel alles wat er in de tussentijd is veranderd backuppen !)
Link naar reactie
systeemsherstel is voor het systeem... (logisch?) niet voor Pinnacle, dus dat gaat je niet helpen... wel helaas. Wel vervelend dat je door de helpdesk afgescheept wordt. Als het bestand echt stuk is.... vrees...... Je zou een kopie van het bestand kunnen maken en dit bekijken met notepad. Maak eerst nog een kleine nieuwe met 2 korte stukjes film onder een andere naam en vergelijk dan de nieuwe en de oude. Misschien kun je met de kennis hiervan de kopie van de oude (grotendeels) repareren, bijvoorbeeld omdat ie het script niet afgesloten heeft met een bepaalde code, die je nu misschien kent. Ik geef je weinig kan maar niet geschoten is altijd mis.. Ben je hier al aan het zoeken geweest? http://forums.pinnaclesys.com/forums/default.aspx Plaats daar anders ook een bericht 9liefts in het Engels, meer kans...)
Link naar reactie
Nou ik wilde dus een bericht plaatsen op de forum van Pinnacle. Maar ik krijg dus dit als ik mij wil registreren: [i:73ae827c12]Oops something went wrong! Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.[/i:73ae827c12] Het schiet niet echt op met Pinnacle. Ook ging ik gisteren de live assistance weer uitproberen van Pinnacle. Maar de persoon die mij hielp en er ook niet veel van af wist werd 3 x gedisconnected en daarna liep de hele Live Assistance vast...
Link naar reactie
[quote:a4a170a3b7="tutje"]Gerben, ik moet eerlijk zeggen dat telkens als ik een antwoord van jou krijg deze vaak hetzelfde zijn en nutteloos. Antwoord dan liever helemaal niet.[/quote:a4a170a3b7] Denk erom dat je hier gast bent en dit niet netjes is naar een van de gastheren. Maar ook als het naar een mede-forummer was gericht, zo'n reactie is niet ok. Vind je dat je niets hebt aan een reactie, negeer hem dan/doe er niets mee. Ook al is het niet de oplossing ervan, iemand neemt tenminste de moeite om te reageren op jouw probleem. Persoonlijk denk ik dat Gerben helemaal gelijk heeft (en als je de andere reacties leest zijn we niet de enige), dat bestand terughalen zo goed als kansloos is. Neemt niet weg dat je natuurlijk alles wilt proberen om het nog terug te halen, maar sluit je ogen niet voor de realiteit. De rest van Gerbens reactie is ook niet nutteloos (12 tot 9 is een reactie op Torrentus opmerking en de opmerking dat je het topic in een verkeerd subforum hebt gezet is helemaal terecht/valide).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...