Ga naar inhoud

Uninstallen van VW ware video codec?

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs dit ding geinstalleerd: http://64.233.183.104/search?q=cache:Z4hiJGlmp9cJ:www.vmware.com/download/eula/moviedecoder_v55.html+how+to+uninstall+vmware+movie+decoder&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl nu kom ik er achterdat in sommige games nu de filmpjes gek doen. waaronder world of wacraft tijdens het opstarten. Ik denk dat het hierdoor komt. Maar helaas zit bij de setup geen uninstall. Iemand een idee? Andere dingen die ik had installed zijn visual studio 2008 en de daarbij horende onzin als c++ redistributable mysql en .net versie 3.5. Kan me niet voorstellen dat dat de boosdoener is maar ik ben ze as we speak aan het deinstalleren;).
Link naar reactie
Temp map (pen) legen. IOpnieuw installeren en de temp mappen in de gaten houden, als het meezit pakt de installer de hele boel uit in de temp map, spulletje kopiere naar een andere map en dan maar zoeken in je sys waar de bestanden zijn gebleven en vervolgens 1 voor 1 verwijderen. Dan regisster doorzoeken op sleutelwoorden als vmware en moviedecoder enz enz en alles wat je er op vind even bekijken en indien video gerelateerd evt wissen.
Link naar reactie
[quote:56d6e8cad1="amira"]probeer dit maar gooi de [b:56d6e8cad1]/c [/b:56d6e8cad1](Cleanout ) achter de exe file (wel ff opletten, wellicht heet jouw exe file anders) voorbeeld C:\temp>VMware-workstation-6.0.2-59824.exe /c[/quote:56d6e8cad1] hoe bedoel je dit? In de uitvoerprompt? Zo ja dan geloof ik niet dat het werkt. "g:\VMware-moviedecoder-5.5.0-18463.exe /c"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...