Ga naar inhoud

Video bewerkingsprogramma

Aanbevolen berichten

Ieder heeft zijn voorkeuren en beide pakketten zullen hun vorodelen hebben. Ik kies voor Magix Video deLuxe omdat het naar mijn ervaring gewoon veel stabieler en sneller is, je nergens voor hoeft bij te betalen en het 99 sporen heeft (Pinnacle 2) overigens is er ook door de computertotaal redactie een vergelijking gemaakt waarbij Video deLuxe (nipt) als winaaar uit de bus kwam
Link naar reactie
En ik ben een fan van Adobe Premiere Elements. Als je ook nog fotobewerking doet, dan biedt Adobe een combi aan (met Photoshop Elements) voor een leuke prijs. Premiere Elements is hartstikke stabiel. Dat kan ik van Pinnacle niet zeggen. Over Magix Video de Luxe lees ik goede recenties, maar zelf ken ik het niet.
Link naar reactie
[quote:900ffe7bc3="Prin0096"]En ik ben een fan van Adobe Premiere Elements. Als je ook nog fotobewerking doet, dan biedt Adobe een combi aan (met Photoshop Elements) voor een leuke prijs. Premiere Elements is hartstikke stabiel. Dat kan ik van Pinnacle niet zeggen. Over Magix Video de Luxe lees ik goede recenties, maar zelf ken ik het niet.[/quote:900ffe7bc3] Dit kan ik beamen. Premiere Elements is erg stabiel wat niet altijd te zeggen is over Pinnacle. http://www.adobe.com/nl/products/premiereel/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...