anoniem Geplaatst: 28 mei 2008 Delen Geplaatst: 28 mei 2008 Graag wil ik advies over Pinnacle studio 11 en Magix video 2008 Is er ervaring met deze programma's en welke is het meest ideale? Groeten Jacques Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Tja dat is een moeilijke vraag. Maar goed persoonlijk zou ik Pinnacle studio nemen maar dan wel de + versie. Naar mijn gevoel is magix iets te veel voorgebakken en de interface niet zo duidelijk. Maar nogmaals dat is mijn personlijke voorkeur Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2008 Ieder heeft zijn voorkeuren en beide pakketten zullen hun vorodelen hebben. Ik kies voor Magix Video deLuxe omdat het naar mijn ervaring gewoon veel stabieler en sneller is, je nergens voor hoeft bij te betalen en het 99 sporen heeft (Pinnacle 2) overigens is er ook door de computertotaal redactie een vergelijking gemaakt waarbij Video deLuxe (nipt) als winaaar uit de bus kwam Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 En ik ben een fan van Adobe Premiere Elements. Als je ook nog fotobewerking doet, dan biedt Adobe een combi aan (met Photoshop Elements) voor een leuke prijs. Premiere Elements is hartstikke stabiel. Dat kan ik van Pinnacle niet zeggen. Over Magix Video de Luxe lees ik goede recenties, maar zelf ken ik het niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2008 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2008 [quote:900ffe7bc3="Prin0096"]En ik ben een fan van Adobe Premiere Elements. Als je ook nog fotobewerking doet, dan biedt Adobe een combi aan (met Photoshop Elements) voor een leuke prijs. Premiere Elements is hartstikke stabiel. Dat kan ik van Pinnacle niet zeggen. Over Magix Video de Luxe lees ik goede recenties, maar zelf ken ik het niet.[/quote:900ffe7bc3] Dit kan ik beamen. Premiere Elements is erg stabiel wat niet altijd te zeggen is over Pinnacle. http://www.adobe.com/nl/products/premiereel/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen