anoniem Geplaatst: 26 juli 2008 Delen Geplaatst: 26 juli 2008 Hallo,, ik heb net een video gedownload... maar als ik dat bestand afspeel met MPC, (media player classic) dan vraagt ie om een dom-x player... Als ik die wil downlaoden moet ik er voor betalen dus daar hebh ik geen zin in. Maar kan ik dat bestand dan wel gewoon op dvd zetten?? En dat me dvd speler m dan afspeeld?? Met vriendelijke groet donny Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2008 De dom-x player is de nieuwste scam en variant op de al oude Vodei video codec scam. Zelfde routine; men laat je met meestal veel moeite een groot bestand downloaden en vraagt vervolgens om betaling er van uit gaande dat je het zo zonde vind om je bestand weg te gooien dat je wel met poen over de brug komt. Een creative vorm van hijack-ware waarbij deze variant je niet alleen laat betalen maar ook nog malware schijnt te zijn die allerlij narigheid op je systeem uitvoert. Helaas voor jou; weggooien die video en wat anders downloaden of je moet de ezel willen zijn die betaald voor iets dat eigenlijk gratis is/zou moeten zijn. zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Domx Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen