Ga naar inhoud

Wel beeld geen geluid bij Flyvideo TV-kaart


Aanbevolen berichten

Ik heb een redelijk oude TV-kaart van Lifeview. Het gaat om de Flyvideo II. Het probleem is dat ik wel beeld heb maar geen geluid. Ik heb al verschillende programma`s er voor gebruikt maar bij geen enkele heb ik geluid. Het rare is dat als ik het programma van lifeview zelf neem heb ik wel geluid. Ik heb ook al verschilllende drivers gebruikt maar dan heb ik geen van beide. Iemand enig idee waar het aan kan liggen???
Link naar reactie
nee geeft hij ook geen geluid. Deze apparaten geeft hij aan bij app. beheer bt848 tweaked WDM Video Capture bt848 tweaked Temic WDM TVTuner bt848 tweaked TV WDM Crossbar Als ik op de kaart lees is het een philips ontvanger. Ik heb daar ook al drivers voor gebruikt waar hij in plaats van "Temic" "Philips" neerzet. Beide drivers geven dus wel beeld maar geen geluid.
Link naar reactie
Ik heb net even het programma van lifeview er opgezet en daar geeft hij wel geluid als ik de pc-speaker er recht streeks op aansluit. 1 probleem ik wil dat programma niet gebruiken vanwege dat er geen tv gids bv bij zit. Het is geen makkelijk programma om een tv opname te maken. Bij PowerVCR II staat alles op "line in".
Link naar reactie
Het is een oud en bij hauppauge gebruikers bekend probleem; alleen de bij de kaart horende software schakelt teglijk met de video-driver ook de audio driver bij. De andere software doet dat niet. Bij een aangepaste driver schakelt de video-driver zelf de audio driver bij. Voor hauppauge was er destijds een tooltje om handmatig de audio-driver in te schakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...