Ga naar inhoud

bewerkte dv terugzetten.


Aanbevolen berichten

goede morgen, Wat doe ik fout.. Ik heb een JVC GR-DVL 107 camcorder met dv in/out. Windows herkende deze direct en het naar de PC schrijven via een FIREWIRE kabel gaat perfect. Ik heb pinnacle studio 7.3 se en heb de video bewerkt. Nu wil ik deze weer op een nw.DV-band terug zetten. Maar dan wordt de camera niet gevonden. Als de optie BAND in dit programma, activeer, dan wordt eerst de band "aangepast" en daarna zoekt het prog. naar de camcorder en vind deze niet. Wel neemt de camcorder omdat deze dan op rec. staat via de lens op.... Weet niet wat ik fout doe... Deze video heb ik ook met het XP movie bewerkt en geprobeerd terug te zetten en ook een andere firewire kabel geprobeerd maar HELAAS..... Wie weet het ??????
Link naar reactie
Als je de camera aanzet staat deze in de opname-mode; d.w.z. bij een druk op de rode knop begint deze met opnemen. Op de camera heb je ook (beter omschreven) een weergave-mode; d.w.z. bij een druk op de play-knop is te zien wat je zojuist opgenomen hebt. Om van de computer terug te kunnen schrijven naar de dv-tape dien je de camera passief in de weergave-mode te zetten. Zoals je gemerkt hebt zal de computer de camera verder aansturen. Suc6.
Link naar reactie
Goede avond, IK heb alles gedaan zoals je het hebt uitgelegd maar HELAAS lukt het me niet een band te starten vanaf de PC via firewire. Nadat het prog. de band heeft aanpast voor wegschrijven naar een videoband en het prog. geeft ook aan dat ik op de playtoets/weergavetoets in het weergave venster aan de rechter zijde moet drukken. IK zie dan inderdaad dat de video op het LCDscherm van de camcorder weergegeven word, maar de band in de camera start niet...... en er word dus niets opgenomen. WAT DOE IK FOUT??? Het is een nw. onbespeeld miniDV bandje die niet is beveiligd. please help me.... groeten Paula
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...