Ga naar inhoud

.Avi bewerken


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb hier een .avi film van 100MB waar ik graag iets heel kleins aan wil bewerken. Ik wil namelijk links onderin bijvoorbeeld een kleine tekst de hele filmsduur lang in beeld hebben... Hoe doe ik dit en welk programma is hiervoor aan te raden? Ik heb nog geen enkele ervaring op dit gebied, dus ik ben erg nieuwsgierig :) Alvast bedankt, K.
Link naar reactie
We hebben gebabbeld op msn en het is gelukt! :) Alleen toen ik alles klaar had kwam ik erachter dat ik het nog moest opslaan... en toen was hij al offline :cry: Ik kan wel als .avi opslaan, alleen wordt hij dan makkelijk 700MB groot! :o Het orgineel was +/- 100MB en dat zou ik graag zo houden :D Wie kan mij verder helpen?
Link naar reactie
Daar was ik weer. Het probleem wat je nu nog hebt is vrij simpel op te lossen Heb je de volgende codecs al DivX Codec (www.divx.com) XviD Codec (http://www.divx-digest.tv/software/codec/XviD_Install.exe) nee. installeer ze ga, voor je de film saved, naar video, compression en klik hier links op XviD Codec of 2e optie op DivX Codec en dan op ok nu saven t duurt wel wat langer maar idd is t kleiner succes, HPFreak
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...