Ga naar inhoud

pinnacle terug naar camera


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi , ik heb sinds kort een digitale camera (sony) waarbij ik een dv kaart kreeg (pinnacle Studia DV Clip) en versie 7 SE van pinnacle. Nu gaat het allemaal goed en heb ik leuk stukje film gemaakt met maar als ik hem terug zend naar mijn camera op het op een bandje te zetten krijg ik heel schokkend beeld en geluid (ik heb er muziek achter gezet vanaf een cd) Hoe kan dit? Ik denk erover om pinnacle studio 8 te kopen zal dit mischien beter gaan als k het terugstuur? En kan ik studio 8 gewoon met de kaart gebruiken die nu in mijn pc zit? (Ik heb een pentium 2 met 256 geheugen) Alvast hartstikke bedankt Louisa
Link naar reactie
Een pentium II is nogal aan de matige kant voor video-editing. Wat je kan proberen is het volgende: OPen het project in Studio en render het geheel naar file. Daarna een nieuw project aanmaken en het bestand in de tijdlijn zetten. Nu hoeft Studio geen rekenwerk uit te voeren en zou het resultaat (met wat geluk) er beter uit moeten zien. Nogmaals, een Pentium II is nogal mager...
Link naar reactie
Hoi bedankt voor je reactie! Ik heb dat over pentium 2 al vaker gehoord en heb vandaag een nieuwe pc gekocht een pentium 4 2,4 ik heb ook pinnacle studio 8 gekocht...... donderdag kan ik mijn nieuwe pc halen dus ik hoop dat het dan allemaal wat beter gaat. En ik heb nog een vraagje over hollywood.. kan iemand mij misschien uitleggen wat dit is en of het beter zou zijn als ik dit ook gelijk aanschaf? Kan ik daarmee echt zoveel meer?
Link naar reactie
Hollywood fx gold zijn plugins voor adobe premmiere het zijn overgangen die je bij videobewerking kunt gebruiken, het is een fantastisch mooi programma. Ze zijn te vergelijken met de overgangen die je in adobe premmiere vindt. Kijk wel goed naar de versie die je eventueel koopt want de meeste zijn tijdelijke versies die maar 30 dagen duren je kunt Hollywood copper, silver of gold krijgen waarvan gold wel de beste is. Hollywood is echt een enorme aanvullinig op je bestaande overgangen, het is overigens geen makkelijk programma want het is nogal ingewikkeld en niet gemakkelijk om mee om te gaan. Het renderen van de overgangen van Hollywood neemt ook nogal wat tijd in beslag. Jan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...