Ga naar inhoud

Op veler verzoek...


anoniem

Aanbevolen berichten

Leuk een nieuw forum erbij, niet dat ik er veel gebruik van zal maken ;) Maar ik heb wel één vraag, waarom deze moderator? het is niet persoonlijk, maar E gozeling komt hier pas een paar maanden aan zijn datum te zien, heb wat berichten van hem opgezocht en ik heb hem nog niet kunnen betrappen op een post in [color=darkblue:038e46c50b]Multimedia, dvd, thuisbioscoop [/color:038e46c50b]waar de vragen welke nu hier komen eerst stonden. Dus waarom hij en niet bv rwilligen welke veel meer verstand van zaken toon op dit onderwerp. Het is trouwens wel toevallig dat E Gozeling ook uit Haarlem komt (net als Jeroen de Jager), of is dat toeval ;)
Link naar reactie
E Gozeling is moderator geworden omdat hij zich daarvoor heeft aangemeld. Mochten er meer mensen moderator willen worden, dan kunnen ze zich bij ons melden en dan kijken we of er een 'vacature' is en of degene geschikt is. Dat E Gozeling nog niet zo lang op het forum actief is maakt niet uit. In die periode heeft hij nuttige en opbouwende posts gedaan en dat vinden we veel belangrijker. Nogmaals wij hebben hem niet 'uitverkoren', hij heeft zich aangemeld en wij hebben besloten hem moderator van het Videobewerkingsforum te maken. Overigens werk ik in Haarlem (daar is het kantoor van IDG, uitgever van Computer!Totaal) en woon ik in Alphen aan den Rijn. Toevallig dezelfde stad als Teacher. Weet je ook weer hoe hij aan zijn mod-status is gekomen... 8) :wink:
Link naar reactie
Mooi, een forum over videobewerking! Dat zal meteen een hoop video-vragen in het grafisch forum schelen... [quote:5e36fd2c26="Jeroen de Jager"]Mochten er meer mensen moderator willen worden, dan kunnen ze zich bij ons melden en dan kijken we of er een 'vacature' is en of degene geschikt is. [/quote:5e36fd2c26] Zet mij maar op de wachtlijst ;) als ik geschikt ben...
Link naar reactie
[quote:35caf0ba34="Jeroen de Jager"]E Gozeling is moderator geworden omdat hij zich daarvoor heeft aangemeld. Mochten er meer mensen moderator willen worden, dan kunnen ze zich bij ons melden en dan kijken we of er een 'vacature' is en of degene geschikt is. Dat E Gozeling nog niet zo lang op het forum actief is maakt niet uit. In die periode heeft hij nuttige en opbouwende posts gedaan en dat vinden we veel belangrijker. Nogmaals wij hebben hem niet 'uitverkoren', hij heeft zich aangemeld en wij hebben besloten hem moderator van het Videobewerkingsforum te maken. Overigens werk ik in Haarlem (daar is het kantoor van IDG, uitgever van Computer!Totaal) en woon ik in Alphen aan den Rijn. Toevallig dezelfde stad als Teacher. Weet je ook weer hoe hij aan zijn mod-status is gekomen... 8) :wink:[/quote:35caf0ba34] tja... goede en opbouwende posts... Heeft ie wel verstand van videobewerken? dat lijkt mee ook belangrijk bij zo'n forum. Kijk nou eens naar teacher, bill gates, red dragon, egslim en nog wel meer, die hebben echt veel verstand van het forum dat zij modden. Ze leveren een belangrijke bijdrage aan de inhoud van het forum. (er zijn wel meer mods die veel verstand van zaken hebben, maar deze namen schoten me zo ff naar binnen)
Link naar reactie
Primair is modden een administratieve taak. Zorgen dat het forum netjes blijft en dat eventuele discussies niet uit de hand lopen. Als de mod daarnaast ook nog verstand van zaken heeft is dat een waardevol extra. Een mod is geen vraagbaak die op alle (of bijna alle) vragen een antwoord geeft. Kan en doet een mod dat wel dan is dat meegenomen maar de primaire taak van een mod is het forum netjes houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...