Ga naar inhoud

Geforce 7800GTX


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:9a10d5520a]Gebruikt. Maar werkende staat.[/quote:9a10d5520a]Lijkt me logisch [quote:9a10d5520a]Met wat inzet zelfs draaiend te zien.[/quote:9a10d5520a]Als je hier iets te koop zet ga ik er vanuit dat het werkt [quote:9a10d5520a]Alleen ophalen in Rotterdam. Alleen contante betaling.[/quote:9a10d5520a]TNT/TGP post is ook heel effectief, evenals telebankieren [quote:9a10d5520a]Tegen elk aannemelijk bod via PM! Dus niet via forum.[/quote:9a10d5520a]Vraagprijs is verplicht, en dat laatste klinkt nogal dwangmatig. Weet je zeker dat je het wilt verkopen?
Link naar reactie
waarom verkoop je hem niet via marktplaats.nl ? ik had een EVGA 7800GTX, verkocht voor 190 eurie in Maart dit jaar. Het is best een hele goede kaart.. denk dat als je hem aanbiedt voor 100 eurie, dat je een hele grote kans hebt, dat je hem dan heel snel verkoopt. Die van mij was binnen drie kwartier verkocht haha .. Ik wil hem wel van je overnemen, maar dan moet je hem wel opsturen (dan kan ik hem in de nieuwe PC van mn ouders inbouwen). Stuur me maar een PM !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...