Ga naar inhoud

Ik zoek een laptop


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo ik zoek een laptop. Zouden jullie me kunnen helpen? Gta: Processor: Intel Core 2 Quad 2,4 Ghz / AMD Phenom X3 2,1Ghz Geheugen: 2 GB (Windows XP) / 2,5 GB (Windows Vista) Harde schijf: 18 GB vrije ruimte Videokaart: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870 Batman spel: Windows XP with Service Pack 2 or Windows Vista Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Dual core) 2 GB (Windows XP) ; 3 GB (Windows Vista) NVidia 7900 GT or higher Geheugen: 250 tot zo hoog mogelijk. Branden dvd, hoeft geen blue ray te zijn. Indiedergeval 14 inch scherm. Prijs 500 t/m 700, als het echt niet kan 800 Ik wil het nergens specifiek voor gebruiken, gewoon een beetje op internet, veel progamma's kan ik gewoon kopen, dus dat maakt niet uit. Meer de gewone dingen, met een beetje goed geluid. En ik wil wel gta 4 kunnen spelen, hoeft geen topkwaliteit te zijn. Zelf niet super veel verstand van computers, hopelijk komen jullie met wat, en bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Voor dat geld een goede gamelaptop vinden gaat denk ik heel lastig worden. Is het de bedoeling om overal te kunnen gamen of doe je dat enkel thuis? In dat laatste geval zou je met dat budget nog kunnen overwegen om een console voor het gamen (xbox360) en een eenvoudige laptop voor internet e.d. te kopen. Dat is waarschijnlijk een stuk goedkoper.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...