Ga naar inhoud

Probleem met bekabelde verbinding


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een porbleem met de bekabelde verbinding van mijn computer. Mijn computer herkent de internetkabel niet. Op het moment dat ik terug ga naar een herstelpunt werkt alles opeens weer prima. Totdat ik mijn computer opnieuw opstart, dan moet ik eerst weer terug naar een herstelpunt. Ik heb dit probleem al een keer eerder gehad en toen lag het aan de windows updates (Herstelpunt --> Windows updates uit --> Het werkte weer) Maar nu heb ik de updates uit staan en zou ik niet weten wat het probleem is... Iemand een geniale ingeving waar dit aan zou kunnen liggen? BVD! Erik
Link naar reactie
Ik kon inderdaad daarmee een driver update doen, en toen leek het netwerk icoontje op de taakbalk ook een goede verbinding weer te geven (rechts onderin Win 7). Alleen het internet zelf deed het niet ook niet na een reboot of herstelpunt, dus toen heb ik maar weer het vorige stuurprogramma geinstalleerd maar helaas verhelpt dit het probleem nog niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...