Ga naar inhoud

netwerk adapter installeren / updaten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, sinds kort heb ik een laptop aangeschaft ( een packard bell ) ik heb hier opnieuw windows vista opgezet ( een schijnbaar niet legale versie) nu krijg ik mijn draadloos internet niet meer gemaakt. mijn router: linksys model:WRT54G. Ik had de klantenservice al gebelt, & die vertelde me dat mijn wlan adapter niet geupdated was ( RTL8187B_WLAN_ADAPTER ). bij apparaatstatus staat De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd (code 28 ). graag zou ik een oplossing voor dit probleem willen hebben zodat mijn internet het weer doet. hoop dat ik de klacht duidelijk genoeg omschreven heb, want ben niet zo handig met computers. bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:a7c0a98e74="derkdejong"]je krijgt bij pb toch gewoon een legale vista geleverd, of een mogelijkheid om die opnieuw te installeren? zo niet, dan terug naar de winkel met dat ding! installeer je opnieuw m.b.v. de meegeleverde software dan krijg je die adapter ook weer aan het praten; zoniet: klagen, of zelf even zoeken naar drivers op de site van pb.[/quote:a7c0a98e74]nee ik heb met mijn EIGEN windows vista cd, gekopierde cd wel te verstaan, opnieuw vista erop gezet omdat de pc erg traag werd. nu heb ik dus niet de nieuwste netwerkdrivers ofzoiets werd mij verteld aan de telefoon. kan iemand mij dus de link geven waar ik deze kan updaten/ installeren of wat moet ik doen ? groetjes hoop op snelle en goede reacties! heb gauw weer internet nodig op mijn laptop
Link naar reactie
Belangrijker is eerst nog of in apparaat beheer verder alles correct geinstalleerd staat. Zo ja, controleer dan of je met een knopje of een toetsen kombinatie, de draadloze adapter aan moeten zetten. Daarnaast ga je nog even terug naar PB support en kijk je of bij de drivers/software een "launch manager" wordt genoemd, zo ja, downloaden en installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...