Ga naar inhoud

Linksys Printerserver


anoniem

Aanbevolen berichten

LS Ik heb ooit een printserver gekocht omdat ik 2 printers ( HP3210 - netwerkverbinding en en canon 510 - USB - ) aan mijn 2 PC's wilde verbinden. EEA ivm inkt gebruik en verdere kosten, maar dit terzijde... De allereerste keer dat ik de CD op beide PC's heb gedraaid deden beide printers het, dus ik dacht "No Problem " Ben echter gedwongen geweest New installs te doen en wat schetst mijn verbazing DE ZAAK LOOPT NIET MEER Alle software origineel Betreft: *HP + WIN XP Home *Kloon + XP -Pro Linksys Printserver ( 1x UTP,4 x TPX vanaf PC's naar Linksys , verbonden via 2 UTP cat5 kabels ) 1 kabeltje naar HP 3210 ( utp 5 )en 1 USB kabel naar Canon Alles al 2 maal opnieuw geïnstalleerd ( en dan bedoel ik vanaf scratch) maar ik krijg de zaak niet meer aan de gang. Suggesties zijn welkom AZ
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Bij een nieuwe installatie moet je ook de linksys printserver even resetten naar fabrieks instelling. Dan de printers eerst lokaal op de pc's installeren, daarna de printer aan de server koppelen. Dan de printserver admin tool draaien om de server in te stellen (kies tcp/ip). Dan, maar let op, de printerpoort staat dan op usb. Na de linksys printerdriver installatie (client software) via config, printer, eigenschappen, printerpoort daar vinkje verzetten van usb poort naar linksys tcp/ip Tevens opletten dat de printer, op de pc, wel "online" staat aangegeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...