Ga naar inhoud

[b]hacken[/b]


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben 15 jaar en ik ben geintreseert in hacken. Ik weet nu ongeveer je moet hacken zoals, programeer taal gebruiken. Ik had op een site gevonden een hack programma die doet het zelf,maar nu heb ik gehoord dat het verboden is om te hacken. Ik wil eens vragen hoe je kan hacken? Ik weet dat iedereen het wilt weten maar,ik wil vraag eeen pc hacken ,dus gewoon op een thuis netwerk. Ik weet nie of ik er mag over hebben?[/b]
Link naar reactie
[quote:5aa7268ecc="abraracourcix"]Ik denk dat je toch iets beter Engels zal moeten kennen dan dat je nederlands kent. Voor de rest zou ik zeggen Google. Maar je bent nog jong en moet nog veel leren zoals de ware betekenis van hacken, want die ken je volgens mij nog niet.[/quote:5aa7268ecc] Ik weet het al,maar ik wil niet echt hacken maar,ik wil een beveiliging testen dat wil ik wel. Snap je wat ik er mee bedoel? p.s Ik was zoo geintreseerd in hacken maar,hacken is moeilijker dan een virus maken. Virus maken is kwestie van taal kennen alleen dat.
Link naar reactie
[quote:5ef2fe36f0="Bill Gates"]Let wel dat inbreken op andersmans computer (ook al is het met goede bedoelingen) volgens het Nederlandse strafrecht gewoon strafbaar is. Kijk dus uit wat je allemaal uitspookt. En dit hoort natuurlijk niet in het "Webprogrammeren & scripting"-forum thuis.[/quote:5ef2fe36f0] waaar hoor het dan? Ik weet het dat het verboden is.Ik woon nu in frankrijk,maar daar mag jij hacken denk ik. Want me engels juffrouw is gehackt en de politie doet daar niks dus. Ik weet het nie of het verboden is ik moet eerst frans kennen en daarna programmeer taal maar, welke tip hebben jullie om het snel te leren? Ik weet die ene site van om te leren te hacken maar daar vertellen ze geen diepte punte zoals,hoe het echt moet.
Link naar reactie
[quote:def3468c75="-stof-"]Hacken is de vorm van beveiligingen uit testen is niets mis mee :)[/quote:def3468c75] Da's een beetje kort door de bocht. Als je de beveiliging test door 'm te doorbreken, ben je al strafbaar, ook al had je goede bedoelingen. Test je 'm zonder te doorbreken, dan is er idd geen juridisch punt, maar mogelijk wel een moreel. Net als in de fysieke wereld: iemand voordeurslot bekijken mag, openbreken onder het mom van "ik wilde alleen maar kijken of het lukte" is gewoon strafbaar...
Link naar reactie
[quote:560b7a8d16="bilalotje"]Want me engels juffrouw is gehackt en de politie doet daar niks dus.[/quote:560b7a8d16]Nu doe je net alsof het mag omdat de politie in jouw ogen niets doet. Sommige moorden worden ook niet opgelost, mag je dan gewoon moorden? Daarnaast zou je je beter eens kunnen verdiepen in je leraar Nederlands ;)
Link naar reactie
[quote:02e0d93065="Moist.Sun-Tzu"]voor zover ik weet is het in (EN VANUIT) heel de EU en Amerika verboden om andersmans computer binnen te dringen via het internet. (als zij dat niet willen)[/quote:02e0d93065] Oh ,wist ik niet maar,nederland is streng in dat soort dingen.Ik moet nog leren programmeren ,maar ik weet al hoe het moet onmgeveer. Je moet zeker net als een site maken maar, dan moet je zeggen dat je naar die ding wil ,daarmee wil ik zeggen Ik moet net als een html site maken maar dan moet je alles intypen over de pc.Ook al andere dingen net als een virus maken.
Link naar reactie
[quote:e906672c10="bilalotje"]Oh ,wist ik niet maar,nederland is streng in dat soort dingen.Ik moet nog leren programmeren ,maar ik weet al hoe het moet onmgeveer. Je moet zeker net als een site maken maar, dan moet je zeggen dat je naar die ding wil ,daarmee wil ik zeggen Ik moet net als een html site maken maar dan moet je alles intypen over de pc.Ook al andere dingen net als een virus maken.[/quote:e906672c10] Is er iemand die hier een touw aan vast kan knopen? :roll:
Link naar reactie
[quote:b18c6e9fdb="rolfb"][quote:b18c6e9fdb="-stof-"]Hacken is de vorm van beveiligingen uit testen is niets mis mee :)[/quote:b18c6e9fdb] Da's een beetje kort door de bocht. Als je de beveiliging test door 'm te doorbreken, ben je al strafbaar, ook al had je goede bedoelingen. Test je 'm zonder te doorbreken, dan is er idd geen juridisch punt, maar mogelijk wel een moreel. Net als in de fysieke wereld: iemand voordeurslot bekijken mag, openbreken onder het mom van "ik wilde alleen maar kijken of het lukte" is gewoon strafbaar...[/quote:b18c6e9fdb] Ik bedoel hier [b:b18c6e9fdb]in dienst van[/b:b18c6e9fdb] een site of bedrijf :wink: (Ik weet het, 't was niet zo goed geformuleerd)
Link naar reactie
Ik denk dat dit topic maar beter gesloten kan worden. Niemand begrijpt de topic starter zo lang deze nog in programeer taal blijft praten. De topic starter wil maar niet begrijpen dat niemand hem begrijpt en dat niemand hem uit kan leggen hoe je moet hacken, omdat het gewoonweg niet mag... Kortom, dit gaat helemaal nergens meer over...
Link naar reactie
[quote:0a0119bd11="Leo S"]Kortom, dit gaat helemaal nergens meer over...[/quote:0a0119bd11]Het gaat idd helemaal nergens (meer) over. Voor de duidelijkheid, richting TS: Hacker worden is geen studie ofzo. Je kunt geen hacker 'worden', je verdient die status op basis van de kennis die je op het gebied van besturingssysteem architectuur een netwerksysteem architectuur in huis hebt en wanneer je, met die kennis ontwerp en configuratie fouten e.d. in bovengenoemde systemen aan kunt tonen. Programmeren is geen directe voorwaarde voor het hacken zèlf, in die zin dat je geen programma's hoeft te schrijven om een hacker genoemd te worden. Kennis van programmeren is wel erg handig, omdat je daardoor de werking - en programmeer fouten/zwaktes - van programma's kunt doorzien. Wanneer je kunt aantonen op welke manier die programmeerfouten uit te buiten zijn, DAN mag je jezelf hacker noemen. Een advies: koop een goed boek over bijvoorbeeld Linux en ga daar eens mee aan de slag. Het devies is: vooral veel experimenten met het installeren van firewalls, servers, services, compileren van programma's etc. Daar leer je veel van. En op een dag noemen ze dan misschien wel een hacker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...