anoniem Geplaatst: 9 september 2005 Delen Geplaatst: 9 september 2005 hoi ik heb zojuist een smc router gekocht ( type SMCWBR14T_G) het is een router met 108 mbs draadloos wifi. +4 lan poorten ik heb een probleem, mijn internet die is met de helft in snelheid afgenomen. van 240 kb per seconde naar 130 kb per seconde. type internet: wanadoo cable 2048/512 verbinding ik heb de draadloze functie + de firewall uitgezet ( router zelf ) maar toch blijft mijn internet traag. hopelijk weet iemand de oorzaak/oplossing. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2005 Hoe test jij het dat hij "maar" 130kb/s gaat ? wat je kan proberen is naar www.speedtest.nl gaan en dan test suite doen daar moet je eventjes alle testen (4 stuks dacht ik) doen en dan het resultaat hier neer gooien. bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2007 Goh wat een oude post van me maar goed. Getest met speedtest. Destijds was Casema gewoon bezig met onderhoud. vandaar 130 KB/S max download. Topic mag gesloten worden. Mijn dank is groot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen