Ga naar inhoud

Webcam in Draadloos Netwerk


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen! Ik ben net nieuw, dus dit is mijn eerste post. Ik heb me hier aangemeld omdat ik een oplossing zoek voor een klein probleempje, maar ik zal hier de komende tijd zeker vaker te vinden zijn om anderen bij hun problemen te helpen. Groeten! :wink: Probleem: Wij hebben drie computers in huis, waarvan 1 laptop. Alle computers zijn via een multi-pc modem verbonden met internet, de laptop door tussenkomst van een accesspoint. Enkele dagen geleden heb ik op een vaste pc een webcam aangesloten. Bij het testen daarvan (via MSN Messenger) stuitte ik op een probleem. Op onze andere vaste pc kon ik probleemloos via de webcam kijken, maar als ik dat probeer via de laptop wordt iedere keer na korte tijd vanzelf de verbinding verbroken. Het gesprek blijft dus wel overeind, alleen het webcambeeld valt weg. Dit is opgelost als ik de laptop via een netwerkkabel aan het modem aansluit, daarom moet het dus wel aan de draadloze verbinding liggen. Iemand een idee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...