Ga naar inhoud

Welk programma voor FTP gebruiken? & setup


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi all, Ik heb thuis al eens geprobeerd met IIS ftp sites te sharen alleen lukte dit alleen lokaal, Ik heb thuis de Speedtouch 510i en kan NAT settings instellen maar heb toen niet mijn PC`s IP vast gezet omdat ik dan geen internet meer had. Ik weet niet meer zeker of ik toen in Internet Explorer settings voor de verbinding heb ingesteld dat hij naar de router moet gaan. Dit probeer ik nog ff maar ik hoor dat IIS niet zo handig is dus zou ik wel wat anders willen proberen. Moet geen geld kosten maar dat meot wel lukke denk :wink: . Is het bij NAT de bedoeling dat je enkel je IP invoerd dan met Poort nummer; 10.0.0.150 of 10.0.0.150:"FTP poort" Alvast bedankt voor de hulp! ik kom er steeds niet uit en dan pleur ik die zooi d`r weer af want dat maakt ook allemaal maar een verbinding dus ik start vanuit een schone lei. Dus zou graag advies willen voor welk software te gebruiken en dan daarvan de settings. P.S. Moet je voor VNC nog wat aanvinken extra als je deze ook vanaf het Internet wil gebruiken had gehoord dat het poort 5800 moet je deze op je PC open zetten of zet VNC deze al aan, Moet je deze apart ook in je Router settings bij NAT aan zetten? Maare Informeer mij maar ff. ALVAST HARTELIJK BEDANKT!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:9a376f4160="Roadmin"]Moet je voor VNC nog wat aanvinken extra als je deze ook vanaf het Internet wil gebruiken had gehoord dat het poort 5800 moet je deze op je PC open zetten of zet VNC deze al aan, Moet je deze apart ook in je Router settings bij NAT aan zetten? Maare Informeer mij maar ff.[/quote:9a376f4160] ja, je moet een Nat maken en poort 5800 openzetten. dan naar http://xxx.xxx.xxx.xxx:5800 surfen en het werkt. is wel erg onveilig! ik doe het voor mijn servers niet. dan beheer ik ze wel als ik thuis ben. d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...