Ga naar inhoud

Extern en Intern adres


anoniem

Aanbevolen berichten

Om bij de webserver en database te komen intern typ ik gewoon het interne adres. en als ik extern ben dan het externe adres. het Netwerk bestaat hier uit een alcatel isdn routertje. het probleem wat wij hebben is dat als wij een demonstratie intern voorbereiden het interne adres moeten gebruiken. en die demo geven wij extern zodat wij alle adressen moeten veranderen. want intern op het netwerk dus kun je niet het externe adres geven want dat werkt niet. waarom werkt dit niet? komt het door de router of kan het gewoon niet? wij hebben ook al het hosts file aangepast in de system32/etc dir aangepas maar dat werkt ook niet. want daar kun je geen poorten doorgeven. bijvoorbaat dank voor de hulp
Link naar reactie
Het zit em wel in je router, maar het is geen fout, juist goed Als je router goed is geconfigd, en dat is ie blijkbaar, zal die nooit verkeer vanaf je interne netwerk (192.168.x.x) doorsturen naar je webserver. Vandaar dat je intern nooit je externe adres kunt gebruiken. Wat je wel kunt doen is gaan surfen via een anonieme proxy. lijst te halen op [url=http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list]Stay Invisible[/url]. Deze proxy moet je invullen bij Tools > internet opties > verbinding > en dan daar de settings aanpassen van je verbinding. Het lijkt dan nl alsof je vanaf een buitenstaand ip adres komt. Het werkt mij mij tenmiste prima
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...