Ga naar inhoud

IX oinstellingen na installatie SMC router


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor ik vorige week mijn SMC router installeerde had ik 3 PC's via een normale switch aan elkaar geknoopt en via mijn PC, met Win XP, met het internet verbonden. (chello) Na wat zoeken op dit forum (mac adres in router clonen) en uitproberen heb ik alle pc's nu via de router op de Chello kabel aangesloten. Ze doen het ook allemaal. Bij mijn eigen computer/router aansluiting is nu het volgende aan de hand: Het LED'je op de router van de link/act (groen) knippert net als bij alle router ingangen van de andere aangesloten pc's. Het LED'je met aanduiding 10/100 oranje doet echter alleen bij de aansluiting van mijn pc helemaal niets, ook niet als ik op een andere ingang in plug met de RJ connector. Ik kan met mijn pc geen contact met de andere pc's op de router contact maken! (wel internetten dus) Waar kan dat aan liggen? Verder vraag ik mij af hoe ik de instellingen, die op mijn pc (met 2 netwerkkaarten) met behulp van XP zijn gemaakt om het Internet te delen met de andere client pc's in mijn thuisnetwerkje, ongedaan kan maken. Of is dit niet nodig? Tevens de vraag of ik nu bvb de netwerkbrug op de andere pc's kan verwijderen zonder gevolgen? Alle hulp is welkom. Marc
Link naar reactie
Hé Belg ik heb is even gezocht en bij het woord Crossport kom ik verdomd vaak jouw naam tegen. meesteal komt Crossport op jouw tekstvlakje voor en verder niet , trouwens verder ook geen woorden. Ik moet zeggen dat je lekker kort af bent en ZEER onduidelijk. Wat mij betreft houd je je reacties daan ook maar voor je of je moet werkelijk van plan zijn iemand te willen helpen Marc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...