anoniem Geplaatst: 13 december 2002 Delen Geplaatst: 13 december 2002 :o Hallo, Ik heb een vreemd probleem met NAVCorp 7.6 Op de server geinstalleerd. Maar, als ik het op de clients installeer (managed), dan krijg ik onder in de taskbar het icoontje met een uitroepteken. Vanaf dat punt kan ik NAV niet starten. Wel via het startmenu, maar dan krijg ik alleen Files en help (en dus geen scan etc) te zien. Ook blijft het 'balkje'van de virusdefinities leeg. We werken met Windows 2000 server, Windows 98 clients. Het vreemde is dat het wel werkt vanaf een computer van een ander merk. Dus die server werkt in principe goed. Ik nie snap nie... Sander Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2002 Crosspost :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2002 Yeps We houden het dan ook maar bij: [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=78472]Deze[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen