anoniem Geplaatst: 11 december 2002 Delen Geplaatst: 11 december 2002 ik heb een netwerk achter een router tussen 2 pc's, en ik heb de hele harde schijven gedeeld. Is er misschien een manier om de gedeelde schijven van pc 2 in Deze Computer van pc 1 te zien, dat vind ik overzichtelijker. Beide draaien trouwens op Windows XP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2002 Verkenner - Mijn Netwerklocaties - Microsoft Windows-netwerk - Mshome(of andere werkgroepnaam) - computernaam - schijfnaam :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2002 [quote:95e796b41d="RwK"]Verkenner - Mijn Netwerklocaties - Microsoft Windows-netwerk - Mshome(of andere werkgroepnaam) - computernaam - schijfnaam :o[/quote:95e796b41d] Die stukje weet ik wel, maar mijn vraag was of ik geen snelkoppeling ofzo in de map "Deze Computer" kon plaatsen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2002 Snap wat je bedoelt, denk dat dat niet gaat, bij rechtsklikken is de optie snelkoppeling maken niet beschikbaar. Volgens mij is Deze Computer ook geen "echte" map, zoals bvb Program Files. :-? Hoop dat je het toch vind. Greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2002 Dat gaat dus wel degelijk. Je kunt namelijk een lokale driveletter aan een share koppelen. Ga over het netwerk naar de compputer met de gedeelde schijven, rechtsklik op de gedeelde schijf, kies voor "netwerkverbinding maken...". In het volgende venster kun je een lokale driveletter opgeven en zet het vinkje aan om ervoor te zorgen dat deze verbinding iedere keer met het starten van je computer wordt gemaakt. De letter verschijnt nu onder deze computer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2002 Wist ik niet. Da's handig! Thx. :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2002 Hartelijk bedankt Leo S, dat had ik juist nodig :D . Ik heb al dagen mijn e-mail niet meer nagekeken, daarom zie ik vandaag pas dat iemand geantwoord heeft 8) . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen