Ga naar inhoud

"afstandsbediening"

anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen? Ik heb een klein netwerkje, d.w.z. twee computers met een netwerkkaartje en een utp cross cable verbinding. Ik ben nu op zoek naar een programmatje waarme ik de ene pc vanaf de andere kan bedienen, inclusief het utvoeren van programma's. Alsof je dus voor de andere computer zit. Wie heeft hier ervaring mee en beveelt wat aan. En eigenlijk moet die spoftware nog gratis zijn of van een goedkoop cd-tje komen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
Ik ken de term licentieserver niet, maar ik heb een w2000-server draaien met TS en ik heb geen problemen. De 90 dagen zijn al lang verstreken. Vanuit XP en W98 kan ik de server gewoon benaderen (voor W95/W98/ ME en W2000prof kun je m.b.v. diskettes ook een TM-sessie opzetten. W2000 biedt je de gelegenheid deze diskettes te maken).
Link naar reactie
Q. What if I need to get Terminal Services for Windows 2000 set up right away, but I’m not able to set up a license server at the same time? A. The Windows 2000 terminal server has a 90-day grace period before it must find a license server. During this grace period, the terminal server allows connections from clients without license tokens. If this 90-day grace period has passed and the terminal server still has not located a license server, the terminal server provides sessions only to clients that have been issued a license token. If a Windows 2000 terminal server locates a Windows 2000 license server during this grace period, the grace period is immediately ended.
Link naar reactie
Ik heb het eens nagevraagd: het blijkt zo te zijn dat je standaard 4 gratis licentie krijgt. Dus zolang je niet meer dan 4 verbindingen te gelijk maakt, moet dit zonder problemen kunnen. Ook langer dan 90 dagen. Ik begreep 4 verbindingen per server. Daarboven moeten meer licenties gekocht worden. Je [i:64eb81750d]krijgt[/i:64eb81750d] zowaar iets van Microsoft! :wink:
Link naar reactie
[quote:03ef8a0b4e="Peter_C"]Ik heb het eens nagevraagd: het blijkt zo te zijn dat je standaard 4 gratis licentie krijgt. Dus zolang je niet meer dan 4 verbindingen te gelijk maakt, moet dit zonder problemen kunnen. Ook langer dan 90 dagen. Ik begreep 4 verbindingen per server. Daarboven moeten meer licenties gekocht worden. Je [i:03ef8a0b4e]krijgt[/i:03ef8a0b4e] zowaar iets van Microsoft! :wink:[/quote:03ef8a0b4e] Geloof me, je hebt er echt wel voor betaald hoor :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...