anoniem Geplaatst: 25 oktober 2002 Delen Geplaatst: 25 oktober 2002 Hoe moet ik Proxy instellen bij MSN 5.0? Ik kan kiezen tussen SOCKS 4, SOCKS 5 en HTTP Wat moet ik bijvoorbeeld invullen bij gebruikers id? Kan iemand mij iets hier over vertellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2002 Proxy is alleen van belang als je niet direct met je PC aan internet verbonden bent (dus via een netwerk etc.) In dat soort gevallen heb je namelijk 1 centraal punt waar alles naar internet gaat. Afhankelijke van de instellingen van dat "centrale punt" kan het zijn dat je een proxy moet opgeven met een naam en password (om erop te mogen) Zolang je dus direct aan internet vast zit (modem, ADSL, ISDN, Kabelmodem direct aan je PC geknoopt) heb je niks met een proxy te maken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2002 Het is dus wel van belang. :D. En heb er nu ook mee te maken, ik weet wel een beetje wat het inhoud maar niet hoe je em moet instellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen