anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Ik meld me aan op een XP machine die in een netwerk hangt met als domeincontroler een W2000 server. Weet iemand een manier om na de XP aanmelding automatisch aan te melden bij de server? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Ik neem aan dat je je XP-machine ook lid hebt gemaakt van het domein? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2002 Nee, de XP machine is lid van een werkgroep, samen met een aantal W98 machines. Als ik een W98 comp opstart moet ik me aanmelden op de server. Waarom moet ik me alleen lokaal aanmelden op de XP bak? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2002 Dat is juist omdat je XP-machine niet lid is gemaakt van het domein. Dit kan overigens alleen met XP-professional. Rechtsklik op Deze computer, eigenschappen, tabblad: computernaam, knop: wijzigen. Hier kun je aangeven of de PC lid is van een domein of werkgroep. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen