anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 hallo mensen ik zoek een goed progie die precies laat zien dat er data naar de server word gestuurd van wie het afkomt en tijd en alles. weet iemand hier een goed progie voor? alvast bedankt groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 Welk OS heeft jouw 'server'? Ik zet even server tussen aanhalingstekens, want veel mensen gebruiken de term server ook voor een Windows 95 PC-tje wat internet deelt. In Windows NT server en Windows 2000 server zit standaard een netwerk-monitor die je kan gebruiken. Voor andere Windows-versies zul je ff op zoek moeten gaan op internet. Probeer het eens bij http://download.cnet.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2002 ik draai windows 2000 en ik zoek een wat uitgebreidere dan die gene die standaard bij windows zit. ik had ooit een goeie maar ben hem kwijt en weet ook niet meer waar ik hem vandaan had en hoe hij heette ja ik weet het dat is dom van me :( dus ik hoopte eigenlijk dat iemand hier een goed alternatief had. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen