Ga naar inhoud

Mxstream USB

anoniem

Aanbevolen berichten

Hi,ik heb een probleempje Ik heb een Mxstream USB modem op mijn pc. En ik heb pas nog een pc gekocht en ik zou graag op mijn beide pcs kunnen internetten. Ik heb gehoord dat je internet kan delen maar dat het niet kan met een USB modem. Is er een mogelijkheid dat ik op mijn beide pcs kan internetten? En hoe kom ik er het goedkoopst uit?
Link naar reactie
ISC is de engelse naam voor internet delen. Hoe je hem moet maken is afhankelijk van je os [os is je windows 98 of 2000 of xp of linux ] bij xp zit hij al in ,ook bij w2000 ,maar bij w98 wordt het wat moeilijker ,maar hiervoor heb je progamma's deze heten sygate of winroute ikzelf maak gebruik van sygate dit progje installeerd zichzelf heel makkelijk :wink: Zoek maar eens met google ,dan word het meteen wat duidelijker.
Link naar reactie
[quote:3fba43db50]Ik heb gehoord dat als je twee pcs met elkaar via ICS verbindt dan je internet snelheid bij je client pc langzamer is dan die van je server. Klopt het?En ik heb maar ÉÉN IP address.[/quote:3fba43db50] Ja je snelheid wordt minder,maar niet altijd de client het varieerd wanneer de client aan het downloaden is word de server weer trager. Een ip adres is normaal bij ICS.
Link naar reactie
Sygate configuration : 1.Direct internet/isp connections > Auto detect 2.Dialup entry list. >Je eigen provider 3.Auto discon after. >999999 4.Local Network Con >auto detect 5.Options >Enable internet sharing at startup >Enable Address Server{DHCP} >Enable DNS Forwarding Advanced Settings. >Automatically determine the IP range. Als je sygate zo insteld moet hij goed werken. Installeer eerst de server pc >>> vervolgens installeer je sygate op je client pc >>>Maak dan de instelling zoals hier vermeld. Succes. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...