anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Delen Geplaatst: 20 september 2002 hello guys/girls, ik zoek de beste of idd een goede adsl modem voor Cistron internet...zoek me al dagen rot! wie kan mij helpen.... het gaat over een zeer snelle verbinding van zeker 8Mb/sec. Uiteraard kies in voor Ethernet.....maar welke modem past bij mijn verbinding?? please...help!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Dat maakt niet uit, maar ik denk dat Cistron wel aangeeft wat voor modem je nodig hebt -zoek-zoek- http://www.cistron.nl/node.php?id=73#sec3.11. Stond gewoon bij de FAQ op cistron.nl :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 ik heb het gelezen maar als je bij de FAQ kijkt dan staan er meerdere en welke nu erbij past??? geen idee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 september 2002 Alle die daar bij staan mag je gebruiken, en dus kan je ze ook allemaal gebruiken :) - ze kunnen allemaal de snelheid van 8Mb/s aan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen