anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Delen Geplaatst: 20 september 2002 Ik ben een 1ejaars ICT student en heb een opdracht gekregen waar ik niet helemaal uitkom. Ik moet een bootflop maken waarbij een keuzemenu verschijnt, waarbij je kunt kiezen uit 1) Opstarten met CD-romondersteuning 2) Opstarten zonder CD-romondersteuning 3) Opstarten met netwerkondersteuning De eerste 2 zijn gelukt, maar het netwerkondersteuning wordt een probleem. De computer moet inloggen op het NT-domein via een 3Com C509. De aansturing moet zelf geschreven worden in Batch, maken via een utility mag dus ABSOLUUT NIET. Ik heb helaas geen idee wat voor protocol hier wordt gebruikt. Kunnen jullie me verder helpen? Mario. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2002 Uit mij hoofd weet ik het niet, je kan met Ghost een opstartflop maken met netwerkondersteuning, kijk eens wat hij in het batchbestand zet, is waarschijnlijk zeer verhelderend...... Suc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen