anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Beste mensen, Ik heb een Asus 300g w-lan accesspoint en maak gebruik van een SMC PCMCIA kaartje. Beiden uiteraard 54mbps. Ik zat met het idee een antenne te maken om het signaal naar de buren te versterken. Dat is allemaal prima, alleen vanaf de dag dat ik de coaxkabel voor het eerst inplugde in het AP is mijn snelheid gekeldert naar gemiddeld 24mbps. Even ter informatie: ik maak nu geen gebruik van de antenne. Het inpluggen de eerste keer was om te kijken of de kabel in het kastje paste. Sinds die dag dus lage snelheden. De 24mbps heb ik terwijl mijn laptop naast het accesspoint zit. Heel jammer allemaal, zeker omdat de verbinding door het hele huis zo goed was. Nu niet meer. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik dacht dat door het prutsen misschien een stukje koperdraad is blijven hangen. Kortsluiting misschien? d. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2004 Crosspost van [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=110177&highlight=[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 ow, crosspost? excuus, explorer deed raar. maar in deze graag verder! k heb het probleem nog steeds niet kunnen verhelpen. DDraptor: ------------------------------------- Waarom post je dit bericht 3 keer als ik vragen mag? On-topic: Heb je een kringloop gemaakt met het draad, of gewoon 2 losse draden aangesloten? Ik dacht het draad in de antennes van mijn draadloze kaartjes geen stroomkring had. ---------------------------------------- 3x is een foutje, compu deed gek. ik heb de coax in het accesspoint gestoken niet in de w-lan kaartjes. het is één draad. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen