anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Delen Geplaatst: 15 september 2002 Help !! Ik kan niet meer uploaden naar mijn website, en krijg elke keer deze foutmelding. ( SERVERFOUT: ERROR 2: OPENING REGISTERY KEY SOFTWARE MICROSOFT\SHARED TOOLS\WEBSERVER EXSTENSION\PORTS\PORT 80) Deze fout melding krijg ik als ik iets wil uploaden naar mijn site. Ik draaide voorheen Win 98 SE en toen ging het wel goed . Nu heb ik kabel ( via Chello ) en een klein netwerkje met 2 computers en die draaien allebei met XP. De site word gemaakt in Frontpage 2000 en ook de versie 2002 heb ik geprobeerd maar ook dat werkt niet. Wie kan mij een beetje op weg helpen . Alvast bedankt dukkie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 ondersteunt Chello wel Fp ????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 ja chello ondersteunt fp 2000/2002, want het werkte daarvoor ook maar alleen op win98 .Dan nu met XP krijg ik die fout melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 firewall van xp misschien de dader? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen