anoniem Geplaatst: 27 augustus 2002 Delen Geplaatst: 27 augustus 2002 Hallo mensen, ik heb van een netwerk een aantal virussen en wormen en trojans verwijderd en nu per ongeluk ook WORD. Is het mogelijk om van een andere computer in het netwerk WORD op te halen en deze te installeren op deze computer. en zo ja kan je dit stapsgewijs uitleggen. p.s. ik heb de office cd niet meer dus dit is geen mogelijkheid. tenzij het mogelijk is om dit met een andere office cd met een ander serienummer te doen. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2002 Als je een licentie hebt voor Office kun je gewoon een andere Office CD gebruiken. Dit moet dan wel dezelfde, of een eerdere versie van Office zijn als waar jij een licentie voor hebt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 augustus 2002 Ik probeer nu word van een andere office cd "office 2000 pro" te installeren, maar ik krijg de melding dat er een fout is met OSA9.exe Is dit probleem bekend bij iemand ? zo ja wat te doen? is het misschien mogelijk om dit programma'tje van een andere computer af te halen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen