anoniem Geplaatst: 27 augustus 2002 Delen Geplaatst: 27 augustus 2002 [b:e8cc7c8f7c]Beste lezer(s),[/b:e8cc7c8f7c] Sinds een kort tijdje heb ik internet gedeeld via een netwerk. Nu kan ik hellaas op mijn eigen PC (die aan het netwerk vast zit) geen netmeeting gebruiken, en ik kan maar niet ontdekken waarom. Heeft iemand een idee? Alvast bedankt, Xilion :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2002 en waarmee deel je het internet? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2002 Iets meer informatie zou welkom zijn. Welke besturingssystemen zijn geinstallleerd, welk programma is gebruikt voor het delen? En kan op die eigen pc wel het internet worden bereikt? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2002 Besturingssystemen zijn op beide PCs Windows ME. Ik zit via een Hub 10 MBps vast aan de PC beneden, die via een ADSL modem het internet bereikt. Om te delen hebben we Internet delen van windows gebruikt. (het stappenplan daarvoor is te vinden op www.computertotaal.nl ) Als je nog meer info nodig hebt, zeg het gerust, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Xilion :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2002 Hebben de vele andere topics op dit forum over het onderdeel delen geen oplossing? [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/search.php]Zoek[/url] eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen