anoniem Geplaatst: 23 augustus 2002 Delen Geplaatst: 23 augustus 2002 Zoek een 10/100MBits switch met 5 poorten. Zie heel vaak Sitecom of 3COM aangeboden voor dikke Euro 100. Maar Safeway heeft die al voor Euro 50 en die verkoopt bijna niemand (of alleen de 8-poorts). Is daar iets mee? Ik heb wel eens gehoord dat er switchen zijn die eigenlijk die naam niet verdienen en meer hubachtig zijn. Is dat hier het geval? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2002 Mijn broer heeft sinds kort zo'n Safeway 5 port switch in gebruik. Ik hoor binnenkort wel of dat werkt zoals dat zou moeten. Hij heeft namelijk 10 en 100Mbit kaarten in zijn netwerk. Gewoon even afwachten, maar misschien reageert er nog iemand anders. De Safeway switch heb ik gezien op beurzen. In de winkel eigenlijk niet. Het punt is dat je voor pakweg 10 euro meer, een 8-port switch koopt. Tja dan ligt die 8-port misschien wat meer voor de hand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2002 OK ik ben benieuwd of het werkt. Heb thuis twee computers, een printer en een laptop. Veel gekker wordt het hopenlijk niet. En dan heb ik al een gat teveel op een 5-poorts. Groetjes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2002 heb zelf klein jaartje de 8 poort switch van Safeway in gebruik tot volle tevredenheid, lekker goedkoop en ding geeft geen krimp, ook niet bij een avond lang UT spelen met zijn achten. gewoon doen dus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2002 Ik gebruik al 5 maanden de safe wy switch hij staat altijd aan scheeld een hoop gedoe met aanmelden en heb 4 pc's met 100mb en een met 10 bij mij werkt het goed Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2002 Ik heb die 8-poorts switch van Safeway gekocht voor 55 euro ofzo (bij Powerline in Zoetermeer). Of hij goed is weet ik niet, hij doet het gewoon en er zitten ook nog veel leuk knipperende ledjes op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2002 de Safeway hebben ze niet meer en is momenteel niet leverbaar???? eea ivm op handen zijnde nieuwe naam leverancier?? (verpakkingen enzo) bij ACI te Zoetermeer als tweede switch de E-tech 8 poort aangeschaft gaat lekker zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 Mijn broer heeft de Safeway 5-port switch nu in gebruik. Deze schakelt prima en 100 Mb en 10Mb. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2002 :P Bedankt voor het op de hoogte houden. Ik heb vervolgens de Safeway switch bij PCBoulevard besteld en die blijkt hem niet meer te kunnen leveren. Nu krijg ik voor hetzelfde geld de 8-poorts switch van E-tech. Ik hoop dat die het ook goed doet. Ik had er al een modem van en die houdt zich prima. Groetjes, Ralph Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen