Ga naar inhoud

Alle netwerken

anoniem

Aanbevolen berichten

Misschien al gevraagd, maar aangezien ik veel haast heb... Moet morgen voor een stagiaire binnen mijn afdeling een beetje goed overzicht hebben van alle netwerkstructuren. Ik heb dit zelf altijd op mijn pc gehad, maar mijn pc is laatst gecrasht en ben ik redelijk wat info kwijt geraakt, waaronder ook dit.... Ik ben wel al op zoek, maar kan toch nog wat hulp gebruiken.... Dus misschien is er iemand die een link heeft voor mij richting een site met uitleg ofzo...? Bedankt!
Link naar reactie
[quote:aa528b1dcb="Sellis"]t Kan aan mij liggen, maar ik snap je vraag niet. Kun je hem wat duidelijker omschrijven?[/quote:aa528b1dcb] Ik vraag dus een overzicht van alle netwerken topologiën die er zijn, dus ster-, ring-, bus-, maas- enz. netwerken. Gewoon een schema met een uitleg over al die netwerken, voor- en nadelen. Dat heb ik nodig om die stagiaire wat uitleg te geven hierover. Ondertussen heb ik bij MCSE online wat kunnen vinden over ster-, ring- en busnetwerken, dus moet ik het hier maar effe mee doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...