anoniem Geplaatst: 19 augustus 2002 Delen Geplaatst: 19 augustus 2002 ik denk er over om via eweka of cistrom voor een adsl verbinding te kiezen met 8 Mb download mogelijkheid. Deze lijn wil ik delen met een vriend die in dezelfde straat woont maar 4 huizen verder ( ongeveer 40m). Er kan geen netwerkkabel gelegd worden en nu denk ik er over om wireless te proberen. Nu heb ik al veel gelezen maar heb het gevoel dat degene die via wireless de verbinding gaat gebruiken blij mag zijn als hij rond de 700 kbps kan halen als maximale download. Klopt dit. Of weet iemand een wireless set (plus een antenne die op de dakkapel kan staan van elk huis) die en betaalbaar is en een goede point to point verbinding kan opzetten waarbij je gewoon nog een paar mbps kan halen. alle opties hoor ik graag De twee server op beide lokaties zullen Win2000 servers tenzij anders nodig is. alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2002 een paar weken terug haalden ze nog 70 km... http://80211b.weblogger.com/2002/08/06 t. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen