anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 Weet iemand of het mogelijk is om een bestand te delen via internet met 1 of 2 personen. Ik bedoel hierbij niet het filesharen zoals KaaZaa of zo, maar de mogelijk om met meerdere personen aan dezelfde bestanden te werken die op 1 PC staan, een netwerkje, maar dan ook met mensen via internet. Groot is mijn dank, Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2002 misschien kan je bij MSN een community opzetten ? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 Hangt van het soort bestanden af en wat je precies wilt, maar als een ieder op verschillende tijden aan die bestanden werkt zou ik gewoon een FTP-programma gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 gebruik een ftp-server........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 met client :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2002 VPN opzetten :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen