anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Hoi is er iemand die maij kan helpen.' Ik heb een oude pc met freesco op een floppie draaien. Werkt prima 3x pc + internet . Alleen kan ik wel email ontvangen maar niet ontvangen. Lees er eigenlijk nergens iets over hoe dat nu komt. wie kan mij helpen Bvd Peter :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Bedoel dat e-mail ontvangen wel werkt? Je topic is enigszins verwarrend. Meestal betreft het een instelling op de computer met het e-mail programma. Op de Freesco server is mij geen bijzondere instelling opgevallen. Weet je zeker dat het smtp adres klopt, de DNS adressen zijn ingevuld en zo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik kan inderdaad wel mail ontvangen maar niet verzenden. De instellingen zijn volgens mij allebei het zelfde. Mail.chello.nl Standaard poorten 25 en 110. Kon zelf ook niks vinden in de instellingen,is niet zo leuk. Maar wie weet heeft iemand dit probleem al eens opgelost,dan hoor ik het graag. mvg Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Chello dus... Met outlook? Smtp is ook mail.chello.nl??? Dan gewoon je account bij outlook verwijderen en opnieuw aanmaken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 hoi ik heb ff bij chello gekeken hier de juiste instellingen: De POP- en SMTP-servers zijn: voor Brabant: POP: mail.brabant.chello.nl SMTP: smtp.brabant.chello.nl voor Amsterdam: POP: mail.chello.nl SMTP: mail.chello.nl voor Rotterdam: POP: mail.chello.nl SMTP: mail.chello.nl voor alle overige gebieden: POP: pop2.arnhem.chello.nl SMTP: smtp2.arnhem.chello.nl mischien heb je hier wat aan??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Heb je al een nieuw account gemaakt??? (Met mail.chello.nl enzo) Dan pakt hij automatisch de goede instellingen. Probeer het anders eens met eudora, is ook gratis te downen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2002 Hoi, Misschien zit er een ruling in de router dat poort 25 (SMTP) niet benaderd mag worden?? Hetzij locall, hetzij remote?? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen