anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 Ik heb hier een netwerkje van 2 pc's verbonden middels een cross UTP kabel. Nu dient dus de ene PC als host en de andere als client, waarbij de client internet via de host. Alleen is het vrij irritant wanneer op de client iemand zit te downloaden dat op de host amper nog fatsoenlijk is te internetten (ISDN) omdat de hele bandbreedte in beslag wordt genomen door de client. Zijn er progs waarmee er een verdeling kan worden ingesteld tussen host en client? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Ja dit zou ik ook wel eens weten maar ik heb een kabel dat werkt haast hetzelfde want als ik online een spel zit te spelen heeft hij geen internet. Omdat ik de hele bandbreedte gebruik dus heeft iemand een progje waar je de kb/s per computer kan instellen? [img:ba090edb12]http://members.lycos.nl/dragonballz77/uo/picture.jpg[/img:ba090edb12] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2002 Een router (met evt. ISDN aansluiting) er tussen hangen. Die verdeeld de bandbreedte naar vraag, maar je behoud op de andere pc's wel verbinding voor surfen. Bart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2002 Ik zit met t zelfde probleem Als er zoiets ergens te downen valt zou ik t graag weten Ik ben t zat dat ik telkens bij online-gamen voor lagger wordt uitgemaakt terwijl ik mxstream heb :x .......... Een router kost een hoop geld en als je maar 2 pcs hebt zoals ook in mijn geval een beetje overkill, niet? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen