anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 Dit heeft natuurlijk niet zo veel met netwerken te maken, maar goed.. Ik heb een simpele isdn telefoon centrale kado gekregen.. bij de jongen die het mij gaf doet hij het perfect, maar als ik hem bij mij thuis naast het isdn nti kastje ophangt gaan alle telefoons nauwelijks of zwakjes over. Ik zat te denken aan storing of iets in die zin.. ik heb het geval in een ijzeren kastje (oude atx-kast 8) ) gehangen maar dat hielp niet veel... Heeft iemand misschien een suggestie? :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 Moet een centrale niet rechtstreeks op de lijn worden gehangen ? En heb je de voeding op de nT1 aangesloten ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 [quote:3b7fde5d06="[DarthV]"]Moet een centrale niet rechtstreeks op de lijn worden gehangen ? En heb je de voeding op de nT1 aangesloten ?[/quote:3b7fde5d06] Volgens het boekje op de NT1 kast, ik heb nog niet voeding op het nt1 kastje, maar dat zal ik misschien maar eens proberen.. :p Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 Ik weet in ieder geval wel zeker dat wanneer je een isdn toestel op een nt1 aansluit dat je PERSE voeding moet hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen