anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Delen Geplaatst: 23 juli 2002 Ik heb een netwerk de server is winxp de client win98se en bij de client werkt het internet niet goe. Ik moet soms een aantal keer vernieuwen voor dat heel de pagina goed is ingeladen(ik zie geen plaatjes of geen juiste kleuren). 't Is gelijk dat het internet niet stabiel is soms werkt het goed maar soms moet ik veel vernieuwen. Ook als ik een spel online speel kan hij soms verbinden maar na een tijd val de verbinding toch weer weg. Oplossing? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 Wat voor netwerk, peer to peer? Protocollen? Hoe is internet gedeeld? Iets meer info! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 een gewoon thuisnetwerk. Het internet is gedeeld met het programma sygate en volgens mij goed geconfigureerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 een gewoon thuisnetwerk. Het internet is gedeeld met het programma sygate en volgens mij goed geconfigureerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 sorry :cry: dat komt door mijn verbinding Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2002 Nou, Internet wordt niet stabieler of instabieler door jouw netwerkje hoor. Probeer het eens met updates. Het lijkt me dat je niet over voldoende software beschikt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen