Ga naar inhoud

mstream modem delen zonder router

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een netwerk van 4 pc´s. Nu komt mijn adsl verbinding binnen op de eerste pc en word hij via internet delen naar de andere computers gebracht. Nu moet alleen altijd deze pc aan blijven staan. Is er een oplossing dat ik mijn modem als pc aan mijn hub kan hangen..zodat er vanaf elke pc in mijn netwerk een vpn connectie naar de modem gemaakt kan worden?? ik gebruik een 5 poort´s modem waar ook nog een ¨daisy chain¨ mee gemaakt kan worden. 2 pc´s werken op windows xp en 2 op millenium. Is het dan mogelijk om dit te doen zonder een dure router aan te schaffen?? alvast bedankt voor de hulp!
Link naar reactie
Er zijn stappenplannen te vinden op internet. Even zoeken met google. Als je het stappenplan precies volgt kan er weinig misgaan. Natuurlijk is een eventueel risico altijd voor jezelf. Door het modem te tweaken zal de garantie waarschijnlijk afgelopen zijn. Keuze is dus aan jezelf. Mijn mening is dat je de spullen moet gebruiken waarvoor ze gemaakt zijn. Dus als zo'n modem als router kan fungeren, waarom dan niet. Kijk eens hier voor meer info [url]http://www.xs4all.nl/~verduijn/adsl-tweak.htm[/url] Suc6 met de beslissing
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...