anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Ik hoop dat ik het in de goeie categorie heb geplaatst. Ik heb een Thuis netwerk met een hub nu wil ik de andere pc kunnen over nemen met de snelheid van de hub dat die niet via internet gaat op de ene pc staat windows 98 SE die wil ik over nemen met mijn pc met windows XP Pro.. heeft iemand een oplossing?¿?¿ Met vriendelijke groet alvast Michael Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Ik vindt de vraag niet helemaal duidelijk, maar ik neem aan dat je zoiets zoekt: http://www.uk.research.att.com/vnc/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 of bv pcanywhere van symantech Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Thnx ik ga even proberen pcanywhere die andere is een beetje moeilijk hoop dat het lukt nog maals bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 VNC, een klein en heel eenvoudi programma. kun je van mijn computer dowloaden. ftp://212.120.108.145 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 mei 2002 ik vind zelf pc anywhere het makkelijkst. kun je ook met een modem naar een andere computer bellen als dat nodig is en dan de computer overnemen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen