anoniem Geplaatst: 20 mei 2002 Delen Geplaatst: 20 mei 2002 Hallo Ik heb thuis een netwerkje, alleen als mijn vaders laptop op standby gaat na een uur, is de verbinding verbroken, hoe kan ik weer verbinden zonder de computer weer opnieuw op te starten of nog beter, hoe behouw ik de verbinding terwijl de computer op stand-by staat MvG Mike Zwetsloot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2002 [quote:2b31326dbc="mikezwet"]Hallo Ik heb thuis een netwerkje, alleen als mijn vaders laptop op standby gaat na een uur, is de verbinding verbroken, [/quote:2b31326dbc] Misschien handig als we weten hoe je netwerkje in elkaar hangt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Ik denk dat de power-saving op de laptop de netwerkkaart uitschakeld in stand-by. 1 en ander kan je instellen via het energiebeheer inje configuratiescherm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 met een hub 2 computers ehm ja verder niks, ik zal eens bij dat energiebeheer kijken het is dus zo dat ie normaal door moet draaien het netwerk als de comp. stand-by gaat MvG Mike Zwetsloot Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Mijn tip; zet een windows computer [color=red:ecadac79c0] NOOIT[/color:ecadac79c0] op standby. Gebruik gewoon de andere opties wil je dat beetje stroom besparen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen