anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Hoi, weet iemand waar een simpele uitleg staat hoe ik het makkelijkst een VPN opzet? Freeswan lijkt me erg aardig om mee te klooien. Ik heb ook gehoord dat stunnel erg veel kan.. Bvd! M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 Neem VNC. Staat wel op mijn ftp-site: ftp://212.120.108.145 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 VNC?? Daarmee kan ik niet over een 1028 bits beveiligde verbinding netwerken. Een VPN is toch echt wat ingewikkelder dan software zoala VNC en PcAnywhere. Toch bedankt voor je antwoord :roll: M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2002 Voor de aanleg van een VPN m.b.v. winNT (of 2k) kun je op www.wown.com kijken. Ik heb zelf een WinNT server als VPN (PPTP) server draaien. Hoe het zit met FreeSwan, weet ik eigenlijk niet. Ik meen me te herinneren dat daar een jaar geleden iets over in de C't (dus niet C!T) stond. Wie weet staat er nog wat van op hun website [url]www.ct.nl[/url]. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen