anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Hoi, ik wil graag mijn firewall van m'n ADSL router afhalen, maar ik kan dat dus nergens vinden. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik kan vele dingen dus niet op het internet doen ik heb een EDIMAX BR 6004+ router Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Flauw misschien om te zeggen, maar als je niet kunt doen wat je wilt hoe fje de firewall niet zozeer te verwijderen maar moet je em zo configureren dat je wel kunt doen wat je wilt..... Neem aan dat dit wel in de handleiding staat beschreven of via een webinterface te regelen is. mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Is idd niet zo slim om zonder een firewall te internetten als je een beetje een verbinding hebt liggen. Duidelijkheid tonen is handig dude: wat, welk, hoe, waarom feitjes worden hier dan ook altijd op prijs gesteld! :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen